معرفی موبایل ها
مرجع گوشی موبایل 
ÞÇáÈ æÈáǐ
äæíÓäϐÇä
áíä˜ ÏæÓÊÇä

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی موبایل ها و آدرس goushi.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





daryaft

این روزها سونی یکی از پرکارترین سازنده‌های تلفن‌همراه دیده می‌شود که در فاصله‌های زمانی کوتاهی گوشی‌های رنگارنگی را به بازار عرضه می‌کند. اگرچه این تولید سریع مدل‌های متنوع در رده‌های گوناگون باعث ایجاد انگیزه برای فعالیت بیشتر ما و همکاران‌مان می‌شود، ولی از سویی از آنجا که اکثر مدل‌های معرفی شده به خانواده متوسط و پیشرفته (high-end) تعلق دارند و تقریبا ویژگی چشمگیری را به کاربر ارایه نمی‌دهند به نوعی باعث سردرگمی خریدار در هنگام انتخاب می‌شوند و حس تکراری بودن را به مصرف‌کننده القا می‌کنند. با این حال گرچه ممکن است اکثر گوشی‌های جدید سونی از لحاظ سخت‌افزاری تقریبا شبیه به هم به نظر رسند اما عملا در طراحی و شکل ظاهر با یکدیگر متفاوت‌اند. از همین رو تفاوت ظاهری باعث می‌شود تا هر نوع کاربری با سلیقه مختلف، گوشی دلخواه خود را انتخاب نماید.

Xperia miro یکی از جدیدترین گوشی‌های سونی است که در ماه سپتامبر از سوی این کمپانی وارد بازارهای جهانی شد. آی‌تی رسان این فرصت را داشت تا این گوشی بسیار جدید را به سرعت در اختیار داشته باشد. پس تا انتها همراه‌مان باشید تا نقد این محصول را با هم به پایان برسانیم. پیش از هر چیز لازم است بگویم که miro به خانواده میان‌ قیمت‌های سازنده تعلق دارد.

طراحی

مثل همیشه پیش از هر چیز به سراغ طراحی محصول می‌روم. در ساخت این گوشی سونی از پلاستیک در سرتاسر آن استفاده کرده است. بدنه پشتی از پلاستیک نسبتا نرم و نازک ساخته شده که با لبه‌های گرد شده در دور تا دور، میرو به آسانی در یک دست جا می‌گیرد. به غیر از جنس بدنه، به ترتیب طول و عرض 113 و 59.4 میلی‌متری گوشی حس سهولت استفاده را به کاربر می‌دهد. در زیر نمایشگر تکه‌ای باریک از بدنه کمی تو رفته ساخته شده که ظاهر آن نسبتا متفاوت با سطح صفحه نمایش به نظر می‌رسد و واژه XPERIA بر روی آن نوشته شده است. در بالای واژه اکسپریا یک چراغ به رنگ بنفش وجود دارد که وقتی قفل گوشی باز می‌شود برای لحظه‌ای نسبتا کوتاه روشن می‌ماند. همچنین حین اجرای یک آهنگ در پخش‌کننده موسیقی خود گوشی هم این چراغ روشن می‌ماند که با نور خود جلوه زیبایی به ظاهر میرو می‌بخشد.

 

در لبه بالایی میرو کلید پاور/قفل در حاشیه چپی و سوراخ 3.5 میلی‌متری هدفون در مرکز آن تعبیه شده‌اند.

در سمت راست بدنه در حاشیه بالایی فقط کلید یکپارچه کوچک ولوم دیده می‌شود.

در لبه پایینی به ترتیب از راست به چپ شیار کوچک میکروفون، جایگاه ناخن برای باز کردن در پشتی و محل اتصال بند وجود دارند.

در لبه چپی گوشی نیز تنها درگاه اتصال میکرویو‌اس‌بی به چشم می‌خورد.

در پشت بدنه دوربین به همراه تک فلاش LED و بلندگوی گوشی در قسمت پایین قرار گرفته‌اند.

در نهایت از لحاظ طراحی می‌توان اکسپریا میرو را ساده ولی دوست داشتنی خطاب کرد.

نمایشگر

برای صفحه نمایش میرو، سونی از ال‌سی‌دی با نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی 3.5 اینچی با وضوح 320 در 480 پیکسل استفاده کرده که تراکم پیکسل‌های آن به 164.83 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. بر روی این صفحه طبق گفته سونی از شیشه ضدخش و لایه ضد بازتاب استفاده گردیده و مولتی‌تاچ آن قابلیت قابلیت تشخیص دو انگشت به صورت هم‌زمان را دارد.

زاویه دید و خوانایی نمایشگر در نگاه از جهت‌های مختلف مطلوب است، و حداکثر روشنایی زیر نور آفتاب خوانایی آسانی را به ارمغان می‌آورد.

سختافزار،سیستم عامل

 سونی برای میرو از پردازنده تک هسته‌ای 800 مگاهرتزی Cortex-A5 و واحد پردازش گرافیکی Adreno 200 استفاده کرده که به چیپست کوالکام MSM7225A تعلق دارند. در کنار این سی‌پی‌یو و پردازشگر گرافیکی 512 مگابایت رم نیز استفاده شده است. حافظه داخلی گوشی4 گیگابایت است که میزان 2.2 گیگابایت آن برای کاربر قابل استفاده بوده و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا 32 گیگابایت هم فراهم است.

خوشبختانه برای سیستم‌عامل از اندروید نسخه 4.0.4 موسوم به ساندویچ بستنی استفاده شده است. هنوز تاریخ دقیقی از سمت سونی برای به روز رسانی میرو به اندروید آب‌نبات پاستیلی (Jellybean) اعلام نشده است.

 

کارایی

پس از مرور بخش‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری miro به سراغ بخش مورد علاقه‌مان یعنی آزمایشگاه رفتیم تا دقیق‌تر و البته عینی‌تر این گوشی را محک بزنیم. نخستین آزمون بنچمارک پی بود که میرو ما توانست در 1030 میلی‌ثانیه عدد پی را محاسبه کند. این رقم نسبتا بالا به حساب می‌آید .

دوربین

سونی برای این گوشی از دو دوربین بهره گرفته است؛ یکی دوربین جلویی مکالمه با وضوح VGA و دیگری دوربین پشتی با دقت 5 مگاپیکسل که می‌تواند با حداکثر وضوح 1944×2592 پیکسل عکسبرداری کند. این دوربین همانند دیگر مدل‌های سونی دارای قابلیت تشخیص چهره و لبخند، و عکسبرداری سه‌بعدی پانوراما است. در مود فیلمبرداری میرو می‌تواند با حداکثر کیفیت VGA در نرخ 30 فریم بر ثانیه به کمک فوکوس خودکار پیوسته و تثبیت کننده تصویر فیلم ذخیره کند.

سخن پایانی

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، اکسپریا میرو یکی از گوشی‌های میان قیمت و البته متوسط سونی محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید ساندویچ بستنی اندروید را مزه کنید و البته یک گوشی هوشمند داشته باشید  miro یکی از گزینه‌های محتمل پیش روی‌تان برای خرید است.Sony Xperia miro سونی

[ پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393 ] [ 12:22 ] [ مهران ]

08-08-2013 08-54-41 AM

 

در دنیای امروزی که گوشی‌های قدرتمندی مانند گلکسی اس 4، اچ تی سی وان و اکسپریا زد قرار دارند ال جی برای اینکه بتواند سر پا مانده و خود را در این میدان رقابت حفظ کند به یک گوشی پر قدرت و خاص نیاز دارد. به نظر می‌آید که اکنون ال جی توانسته اینکار را انجام دهد و یک گوشی همه فن حریف را با نام جی 2 معرفی کند.

 

 

این گوشی هنوز ارائه نشده است به همین خاطر امروز در جی اس ام یک بررسی اولیه از این گوشی را برای شما قرار می‌دهیم تا زمانی که گوشی به ایران و به دست ما برسد و  آن را برای شما کامل و جامع بررسی کنیم.

 

 

این گوشی به جدیدترین پردازنده شرکت کوآلکام یعنی اسنپدراگون 800 مجهز است (درست همان پردازنده‌ای که در اکسپریا زد اولترا دیده‌ایم). سرعت این پردازنده 4 هسته‌ای در بیشترین حد خود 2.26 گیگاهرتز است و در کنار آن یک رم 2 گیگابایتی نیز قرار دارد.

 

 

در درون این گوشی یک باتری 3000 میلی آمپری تعبیه شده است که ال جی وعده داده باتری این گوشی بتواند تا 1.2 روز را دوام بیاورد البته این دوام برای یک استفاده معمولی از گوشی است.

 

از دیگر مشخصات بارز این گوشی یک صفحه نمایش فول اچ دی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی است. از نظر سیستم صدایی نیز تکنولوژی Hi-Fi در این گوشی قرار دارد.

 

 

برای یک گوشی پرچمدار این گوشی اندازه بزرگی دارد، از نظر ضخامت اندازه آن درست مانند اچ تی سی وان است اما بر خلاف وان که جنس پشت بدنه آن از آلومینیوم است این گوشی از پلاستیک ساخته شده است.

 

اما مهمترین تفاوت این گوشی با گوشی‌هایی که تا کنون دیده‌ایم دکمه کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور گوشی است که هر دو به جای اینکه در کنار گوشی قرار داشته باشند به قسمت پشت گوشی منتقل شده‌اند و درست زیر دوربین قرار دارند. با اینکه این طراحی دکمه‌ها یک تعییر اساسی به حساب خواهد آمد اما باید صبر کنیم تا ببینیم که این تغییر به اندازه خلاقیتی که در خود داشته کارامد هم است یا خیر؟

 

 

کناره‌های صفحه نمایش با لبه‌های گوشی فاصله بسیار کمی دارند و تنها 2.65 میلیمتر فاصله در اینجا وجود دارد. این صفحه نمایش که بسیار به لبه‌های گوشی نزدیک است اندازه‌ای برابر 5.2 اینچ دارد و مانند بسیاری از گوشی‌های گران قیمت امروزی بازار کیفیت فول اچ دی دارد.

 

 

خروجی هدفون مانند آیفون 5 به قسمت پایین گوشی منتقل شده است که ما تصور می کنیم این جایگاه برای قرار گیری خروجی هدفون زیاد مناسب نباشد (با توجه به تجربه‌ای که از آیفون 5 داریم). حافظه داخلی گوشی 32 گیگابایت است و متاسفانه پشتیبانی از کارت حافظه خارجی در اینجا وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

این کمبود پشتیبانی از کارت حافظه خارجی در قسمت دکمه‌های پایینی گوشی نیز دیده می‌شود زیرا در پایین گوشی خبری از دکمه‌های Home و منو نیست و به جای آن این دکمه‌ها مانند نکسوس 4 در خود صفحه نمایش دیده می‌شوند.

 

 

مانند گوشی گلکسی اس 4 در این گوشی نیز یک کاور به نام اسمارت کاور وجود دارد که در رنگ‌های مختلف ارائه خواهد شد. با این کاور هوشمند شما می‌توانید بدون باز کردن درب گوشی به تعدادی از تنظیمات اساسی مانند کنترل موزیک، ساعت و عکس‌ها دسترسی داشته باشید.

 

از نظر کیفیت صدایی این گوشی قرار است که یک گجت خاص باشد، در حقیقت اسپیکر این گوشی یک اسپیکر دو تایی است و ال جی قول داده که اگر از هدفون برای گوش کردن به صدا استفاده کنید گوشی قادر است که سطح صدایی Hi-Fi را برای شما به همراه داشته باشد. در حقیقت ال جی برای اینکه صدا را بهبود دهد قسمتی از اندروید 4.2 را دوباره نوشته است که اکنون می‌تواند صدای 24-bit در 192KHz را برای شما به همراه داشته باشد.

 

 

در استفاده از گوشی شما به تفاوت‌های بیشتری پی خواهید برد. با دو بار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش این صفحه روشن خواهد شد و قفل گوشی باز خواهد شد و با دوبار ضربه زدن در قسمت ناتیفیکیشن بار یا هر قسمتی از صفحه نمایش که از آن استفاده نمی‌کنید صفحه دوباره قفل خواهد شد.

 

 

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب استفاده از حالت مهمان در گوشی است که شما می‌توانید با قرار دادن گوشی در این حالت به راحتی آن را در اختیار کودک خود قرار دهید و یا با خیال راحت آن را به همکاران و دوستان خود نشان بدهید.

 

 

در قسمت رابط کاربری ال جی تغییرات زیادی را به وجود نیاورده است و تقریبا از همان رابط کاربری قدیمی خود استفاده کرده است. استفاده از رابط کاربری این گوشی برای یک شخص حرفه‌ای کار آسانی است و بسیاری از نیازهای آن را به راحتی برطرف خواهد کرد اما اگر یک کاربر عادی که تنها می‌خواهد بهترین گوشی دنیا را داشته باشد از این رابط کاربری استفاده کند می تواند برایش کمی گیج گننده باشد و شاید چند ماهی طول بکشد تا به تمام زیر و بم آن آشنا شود.

 

 

یک ویژگی جدید در این گوشی این است که با کشیدن صفحه به سمت چپ با 3 انگشت شما می‌توانید آن برنامه را در پس زمینه باز نگه دارید و اینکار را برای 3 برنامه می‌توانید انجام دهید و زمانی که به آن‌ها نیاز داشتید با کشیدن صفحه به سمت راست با 3 انگشت آن برنامه‌های باز را بر روی صفحه باز گردانید.

 

 

 

ال جی برای رقابت با اپل و سامسونگ به یک گوشی بسیار قوی نیاز داشت اما جی 2 را در این زمان می‌توان تنها یک سوپاپ اطمینان نامید.

 

 

این گوشی بسیار گوشی خوبی است و مشخصات سخت افزاری فوق العاده‌ای دارد. ال جی تمام سعی خود را در ارائه یک گوشی بسیار خوب کرده است.

 

صفحه نمایش فول اچ دی، پردازنده بسیار قدرتمند، رم بالا و ویژگی‌های نرم افزاری جدید از مشخصات بارز و دوست داشتنی این پرچمدار تازه از راه رسیده است.

 

 

اما یکی از نا امید کننده ترین قسمت‌ها سیستم عامل این گوشی است که اندروید 4.2 است، ما منتظر ارائه این گوشی با اندروید 4.3 بودیم به خصوص اینکه ارائه این گوشی چند ماه دیگر است و در آن زمان شاید بسیاری از رقبا به اندروید 4.3 بروزرسانی شده باشند.

 

08-08-2013 08-52-07 AM 

[ یک شنبه 27 بهمن 1392 ] [ 17:29 ] [ مهران ]

میدانیم که هواوی در تلاش است تا به جمع بزرگانی چون Samsung  و HTC بپیوندد. در این راه تلاش بسیاری را نیز انجام داده است. این گوشی یکی از بهترین‌های این شرکت است. طراحی بسیار جذاب و ضخامت کم آن در کنار نوآوری‌هایی که در آن صورت گرفته می تواند هوآوی را بسیار بالا بکشد. البته شاید نتوان این گوشی را با بزرگانی همچون Galaxy S4 و HTC One مقایسه کرد اما ویژگی‌هایی در این گوشی هستند که به همین راحتی نمی‌توان از آن گذشت

 

 

طراحی و راحتی در دست

 


 

مانند تمام گوشی‌های لمسی امروزی در جلوی گوشی یک صفحه نمایش لمسی که اندازه‌ای برابر 4.7 اینچ دارد قرار گرفته، این صفحه نمایش کیفیتی برابر 720×1280 پیکسل دارد و در اصل این صفحه نمایش کیفیت HD دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 312 پیکسل در اینچ است. در زیر این صفحه نمایش لوگوی هوآوی قرار دارد و در زیر آن هوآوی یک طراحی بسیار زیبا به صورت منحنی را به کار برده است.

 

 

در سمت راست گوشی درگاه سیم کارت، حافظه خارجی، دکمه کم و زیاد گردن صدا و دکمه پاور قرار دارند.

 

 در سمت چپ گوشی نیز چیزی جز خروجی جک 3.5 میلیمتری صدا که توسط یک درپوش پوشیده شده است دیده نمی‌شود. این درپوش یک ویژگی جالب دارد و آن این است که در سر آن یک سوزن قرار گرفته که توسط آن می توانید درگاه سیسم کارت و کارت حافظه را خارج کنید.

 

 

در بالای گوشی میکروفون دوم گوشی و در کنار آن نیز درگاه اتصالی گوشی قرار دارند که از برای شارژ کردن گوشی و اتصال به رایانه می‌توانید استفاده کنید، قرار گرفتن درگاه اتصالی گوشی در بالا برای کاربران شاید کمی نا آشنا باشد اما به علت طراحی بسیار زیبایی که در قسمت پایین گوشی دیده می‌شود می‌توان آن را ندیده گرفت، در پایین گوشی نیز همانطور که گفتیم به جز یک طراحی نیم دایره‌ای زیبا گزینه دیگری دیده نمی‌شود

در پشت گوشی نیز تنها دوربین 8 مگاپیکسلی، لوگوی هوآوی و اسپیکر گوشی در پایین سمت راست قرار دارند، جنس بدنه پشت نیز از آلومینیوم است که حس بسیار خوبی را در هنگام دست گرفتن گوشی به کاربر القا خواهد کرد. در ضمن آلومینیومی بودن جنس بدنه طراحی خط خطی آلومینیوم پشت بسیار زیبا است.

 

 

 

طراحی کناری گوشی شما را به یاد یکی از گوشی‌های معروف دنیا می اندازد، کناره‌های آلومینیومی گوشی دقیقا مانند آیفون 5 طراحی شده و اگر از کنار به گوشی نگاه کنید گویی در حال نگاه کردن به آیفون 5 هستید که کمی کشیده تر و نازک تر شده است. مشخصه اصلی این گوشی که هوآوی نیز بر روی آن بسیار مانور داد ضخامت بسیار کم گوشی است این گوشی تنها 6.2 میلیمتر ضخامت دارد که باعث می‌شود بتوانیم آن را نازک ترین گوشی دنیا بنامیم. گوشی حقیقتا ضخامت کمی دارد، در کنار این ضخامت کم، وزن این گوشی نیز 120 گرم است به شما اطمینان می‌دهیم که از دست گرفتن آن بسیار لذت خواهید برد و این گوشی را می‌توان یکی از خوش دست ترین گوشی‌های حال حاضر بازار نامید.

 

 

دوربین

 

 Ascend P6

 

این گوشی به یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز است که می‌تواند عکس‌هایی به اندازه 3264×2448 پیکسل تهیه کند. در کنار این دوربین یک فلاش LED برای عکاسی در نور کم نیز قرار گرفته است. این ویدئو می‌تواند با کیفیت 1080p یا همان Full HD فیلمبرداری کند. عکس‌هایی که توسط این دوربین در نور داخلی تهیه می‌شوند آنچنان قابل ستایش نیستند و به خصوص در قسمت سایه عکس‌ها نویز زیادی دیده می شود و در اینجا این بهترین دوربینی نیست که تا به حال دیده‌اید اما در نور بیرونی و در نور محیط باز این دوربین بسیار خوب عمل می‌کند و جزئیات به خوبی ثبت می‌شوند، ما از عملکرد این دوربین در محیط باز بسیار رضایت داشتیم.

 

 

اما شاید مهمترین قسمت دوربین این گوشی دوربین جلویی آن باشد که کیفیتی عجیب را دارد این دوربین کیفیت 5 مگاپیکسلی را دارد که می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت 720p را تهیه کند اما سوال اساسی اینجا است که آیا برای یک دوربین که تنها برای مکالمه تصویری می خواهید از آن استفاده کنید این کیفیت دوربین نیاز است؟ بهتر نبود که هوآوی تلاش خود را بیشتر بر روی دوربین اصلی می گذاشت تا کیفیت آن را افزایش دهد؟

 

نمونه کیفیت‌های عکس این دوربین را در زیر مشاهده کنید، برای اینکه کیفیت عکس‌ها تغییر نکنند آن‌ها را در یک فایل فشرده قرار دادیم. برای دیدن سایز اصلی هر کدام از عکس‌ها بر روی آن‌ها کلیک کنید.

 

صفحه نمایش

 

گوشی موبایل هوآوی اسند پی 6 - Huawei Ascend P6

 

این گوشی یک صفحه نمایش 4.7 اینچی که کیفیتی برابر 720p را دارد، همانند گوشی‌هایی مانند Galaxy S4، HTC One و Xperia Z این گوشی صفحه نمایشی Full HD ندارد اما حقیقتا کیفیت این صفحه نمایش بسیار خوب است و شفافیت بسیار زیادی دارد که می‌تواند این صفحه نمایش را در رده گوشی‌هایی مانند LG Nexus 4 قرار دهد. در اینجا برای اینکه بتوانید تفاوتی بین کیفیت این صفحه و صفحه نمایش‌های Full HD در تماشای آیکون‌ها مشاهده کنید باید بسیار از نزدیک به صفحه نمایش نگاه کنید. اگر بخواهید برای خواندن کتاب از این گوشی استفاده کنید مطمئن باشید که تفاوتی بین این صفحه نمایش و صفحه نمایش گوشی‌های Full HD مشاهده نخواهید کرد. در قسمت مرورگر نیز به خوبی می‌توانید به کیفیت این صفحه نمایش تکیه کنید و عکس‌های اینترنتی نیز با کیفیت خوبی بر روی این صفحه نمایش نشان داده می‌شود.

 

نرم افزار

 

 

 

سیستم عامل گوشی اندروید است و هوآوی از نسخه 4.2.2 آب نبات ژله‌ای استفاده کرده است. در اینجا مانند تمام گوشی‌های اندرویدی در ابتدا صفحه قفل گوشی قرار دارد که با تغییر تم‌ها به راحتی ظاهر این صفحه قفل تغییر پیدا خواهد کرد

 

بعد از باز کردن صفحه قفل گوشی صفحه اصلی نمایش داده خواهد شد، با توجه به اینکه هوآوی از رابط کاربری مخصوص خود در این گوشی استفاده کرده است ظاهر اندروید و کارآیی آن کمی با اندرویدهای دیگر تفاوت دارد، در اینجا شما دکمه مخصوصی که به نام منو باشد نخواهید داشت و در عوض با کشیدن صفحه به سمت چپ از صفحه اصلی به صفحه اپلیکیشن‌ها منتقل خواهید شد

 

ناتیفیکیشن بار گوشی تمام و کمال است و تمام تنظیمات مورد نیاز را در آن پیدا خواهید کرد، گزینه جالبی در این قسمت دیده می‌شود که پروفایل نام دارد، با ضربه زدن بر روی این گزینه تنظیماتی مانند شکل زیر بر روی صفحه به وجود خواهد آمد که به راحتی می‌توانید تنظیم کنید گوشی در چه جالتی از صدا قرار بگیرد این تنظیمات انیمیشن زیبایی دارد و مطمئن باشید شما را بسیار جذب خواهد کرد.

 

یکی دیگر از برنامه‌های جالب Note است که برای یادداشت برداری و نوشتن توسط گوشی بسیار مناسب است.

 

 

در اینجا می‌توانید تنظیماتی را فعال کنید که بتوانید با استفاده از دستکش نیز از گوشی استفاده کنید نام این حالت Gloves Mode است.

 

پشتیبانی از DLNA نیز وجود دارد که توسط آن می‌توانید گوشی خود را به دستگاهایی که در شبکه بی سیم خانگی شما متصل هستند و از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند متصل کرده و محتویات مدیای خود را بر روی این دستگاه‌ها مشاهده کنید

 

صفحه کلید پارسی نیز در این گوشی وجود دارد که به راحتی می‌توانید کلمات پارسی را تایپ کنید، ضمنا تایپ با صفحه کلید این گوشی نیز بسیار مطلوب است و هیچ مشکلی با آن پیدا نخواهید کرد.

 

 

 


 

همچنین تم‌های بسیار زیبایی از پیش بر روی گوشی نصب هستند که می‌توانید با توجه به رنگ گوشی که خریداری کرده‌اید و با توجه به سلیقه خود این تم‌ها را تغییر دهید که با انتخاب این تم‌ها تغییرات جالبی در کل گوشی اعمال خواهد شد.

 

پخش کننده موزیک نیز ظاهر جذاب و جالبی دارد، در اینجا هوآوی از پخش کننده موزیک اختصاصی خود استفاده کرده است، نکته جالب اینجا است که با کشیدن کاور آهنگ در حال پخش به سمت راست قسمت لیریک آهنگ به شما نشان داده می‌شود

 

پردازنده و کارآیی

 

 http://www.hormoz.ir/wp-content/uploads/2013/06/huawei-ascend-p6-10.jpg

 

هوآوی در ساخت پردازنده گوشی‌ها خودکفا است و پردازنده گوشی‌های خود را توسط کمپانی HiSiliconکه متعلق به خود هوآوی است می‌سازد. در این گوشی از یک پردازنده 4 هسته‌ای که سرعتی برابر 1.5 گیگاهرتز دارد استفاده شده است این پردازنده که Huawei K3V2 نام دارد در سال 2012 معرفی شده و 4 هسته Cortex-A9 دارد. در داخل آن نیز یک پردازنده گرافیکی Vivante GC4000 با سرعت 480 مگاهرتز قرار دارد. رم این گوشی 2 گیگابایت است. تمام این موارد به روان کار کردن گوشی بسیار کمک خواهند کرد و باعث می‌شوند تا گوشی در اجرای فرامین سنگین مشکلی نداشته باشد تنها در هنگام اجرای یک بازی سنگین مانند NFS این گوشی کمی با مشکل مواجه شد و در هنگام اجرای بازی سرعت پردازش کمی با تاخیر همراه بود و فریم‌های بازی گیر می‌کرد که در ویدئوی زیر می‌توانید این مشکل را که ما تست کردیم مشاهده کنید.

گوشی با نمایش فبلم‌های فول اچ دی نیز مشکلی ندارد و به راحتی می‌توانید فیلم‌های با کیفیت 1080p را بر روی آن مشاهده کنید، در ویدئوی زیر ما یک ویدئوی فول اچ دی بر روی گوشی پخش کردیم همانطور که مشاهده می‌کنید گوشی به خوبی این ویدئو را نشان می‌دهد

 

حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت است که تنها 4.7 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر قرار دارد. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا این گوشی از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند و می توانید برای جبران کمبود حافظه از یک کارت حافظه خارجی microSD که تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می کند استفاده کنید.

 

باتری

 

 

 

هوآوی برای این گوشی از یک باتری 2000 میلی آمپری استفاده کرده است که خیلی نامناسب برای یک گوشی 4.7 اینچی که صفحه نمایش Full HD ندارد بد به حساب نمی‌آید. ضمنا بهتر است که به خاطر داشته باشید هوآوی این باتری را در یک گوشی به ضخامت تنها 6.2 میلمیتر گنجانده است که این بسیار جالب توجه است. هوآوی ادعا کرده است که از چندین تکنولوژی ذخیره باتری در این گوشی استفاده کرده است. در استفاده عادی که ما از گوشی داشتیم اگر به کارهای روزمره خود مانند استفاده چند دقیقه‌ای از مرورگر، استفاده معمولی از دوربین و استفاده از گوشی برای فرستادن پیامک و ایمیل بپردازید گوشی تا 1 روز را به خوبی پاسخگو است و مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی هر شب موقع خواب باید آن را به شارژ بزنید.

[ پنج شنبه 24 بهمن 1392 ] [ 13:1 ] [ مهران ]

بالاخره پس از یک سال انتظار برای معرفی نسل ششم آیفون، اپل این محصول را در طی مراسم اختصاصی خود رونمایی کرد. آیفون را که می توان پدر اسمارت فون های کنونی جهان و البته یکی از معروف ترین، بهترین و جنجالی ترین های بازار دانست، اکنون در نسل ششم و با نام آیفون 5 آمده تا یک سال دیگر را نیز با بهترین های اندرویدی و ویندوز فونی رقابت کند.

آیفون 5 به خصوص در بخش سخت افزاری رقابت بسیار دشواری در پیش دارد؛ شرکت های سامسونگ، اچ تی سی، نوکیا و غیره در سال جاری محصولات بی نظیری از نظر سخت افزاری معرفی کرده اند و قطعاً محصولات آینده این شرکت ها نیز بهتر و جذاب تر خواهد بود. بنابراین اپل باید آیفون نسل جدید را هم از نظر قدرت سخت افزاری و هم از نظر طراحی و استحکام در مقابل بهترین های دنیا قرار دهد. در بخش نرم افزاری نیز iOS 6 باید با آندروید -- که به زودی نسخه جدید آن معرفی می شود -- و ویندوز فون به رقابت بپردازد که اصلاً کار ساده ای نیست. اما با وجود تمام اینها، اپل در گذشته ثابت کرده که می تواند محصولی معرفی کند که نه تنها رقبا را به چالش می کشد، بلکه استاندارد های بازار را نیز تغییر می دهد. 

حال بیایید ببینیم اپل در طی سالی که گذشت بر روی نسل ششم آیفون چه کرد:

طراحی:

آیفون 5 شباهت های بسیاری با نمونه لو رفته در فضای اینترنت دارد و ظاهراً اپل اینبار در نگهداری اطلاعات چندان موفق نبوده. طراحی آیفون 5 بعد از دو نسخه مشابه آیفون 4 و آیفون 4 اس، به صورت اساسی تغییر کرده است و قطر این نسل از آیفون از مقدار 9.3 میلی متر به 7.6 میلی متر کاهش یافته که آن را در بین باریک ترین های بازار قرار می دهد.

 

در ساخت بدنه این اسمارت فون نیز تنها از آلومینیوم و شیشه بسیار با کیفیت استفاده شده که قطعاً حس متفاوتی نسبت به استاندارد پلاستیکی بازار ارائه می دهد. وزن آیفون 5 نیز نسبت به نسل گذشته 20 درصد کاهش داشته و به مقدار بسیار عالی 112 گرم تقلیل یافته است.

نمایشگر:

همانطور که انتظار می رفت، اپل در مقابل سیل طرفداران نمایشگر های بزرگ تاب نیاورد و بالاخره مجبور شد تسلیم انقلاب اسمارت فون های مجهز به نمایشگر های غول پیکر اندرویدی شود. آیفون جدید دارای نمایشگر 4 اینچی (بله بالاخره بعد از 5 سال، اپل نمایشگر آیفون را بزرگتر کرد) با رزولوشن 1136  در 640 پیکسل (تراکم پیکسلی 326 ppi) است که حال تغییرات بسیاری را با خود به همراه دارد.

 

اپل می گوید این نمایشگر پیشرفته ترین نمایشگر موجود در بازار است، که البته شاید تا حدی مبالغه آمیز باشد. نمایشگر جدید آیفون 44 درصد رنگ های عمیق تری را نمایش می دهد و همچنین استفاده از فناوری های sRGB و in-cell touch نیز باعث شده این نمایشگر زوایای دید بهتری داشته و عملکرد مناسب تری زیر نور خورشید ارائه دهد.

البته استیو جابز مدیر عامل فقید شرکت اپل قطر 3.5 اینچ را بهترین قطر برای نمایشگرهای اسمارت فون ها می دانست، اما اپل با افزایش طولی نمایشگر آیفون 5، نه تنها مشکل کوچک بودن آن را رفع کرده، بلکه امکان استفاده تنها با یک دست از اسمارت فون را نیز فراهم کرده است.

 

پردازنده:

اپل معمولاً در مورد چیپست و بخش های تخصصی آیفون توضیحات چندانی نمی دهد و ارائه مسائل قابل درک و فهم را به  تبیین آمار های تخصصی و ارقام عجیب و غریب ترجیح می دهد. در این کنفرانس نیز آنقدر که لازم بود در مورد چیپست جدید آیفون که A6 نام دارد، گفته نشد اما احتمالاً در روزهای آینده توضیحات بیشتری در مورد این بخش تعیین کننده داده می شود.

این چیپست که در مورد تعداد هسته و فرکانس آن چیزی نمیدانیم، نسبت به نسل قبلی خود از نظر قدرت پردازشی افزایش دو برابری داشته و واحد گرافیکی نیز اکنون نسبت به چیپست A5 دو برابر سریع تر شده است. همچنین ابعاد پردازنده 22 درصد تقلیل یافته که به کاهش مصرف برق و گرمای تولید شده کمک می کند. ناگفته نماند که اپل مانند همیشه در مورد رم آیفون 5 نیز سخنی به میان نیاورد.

 

اپل می گوید همه چیز دو برابر سریع تر شده و توسعه دهندگان می توانند از قابلیت های جدید آیفون 5 در تولید نرم افزار ها و بازی ها به خوبی بهره ببرند. بازی های آینده این نسل از آیفون آنقدر از نظر گرافیکی بهبود خواهند داشت، که می توان آنها را با بازی های موجود روی نسل فعلی کنسول های بازی مقایسه نمود.

دوربین:

آیفون از نسل 4 تا کنون در بخش دوربین عملکرد بسیار عالی داشته و اینبار نیز اپل سعی کرده تا با بهبود اجزای اصلی دوربین آیفون 5، با موج جدید سوپر کمرا فون ها رقابت کند. دوربین آیفون 5 همچنان 8 مگاپیکسلی بوده، ولی این جای تعجب ندارد چرا که اپل همیشه به کیفیت دوربین توجه بیشتری می کرده. لنز جدید استفاده شده نیز به نویز کمتر در عکس ها، کیفیت بهتر عکس برداری در شب و به طور کلی بهبود کیفیت عکس های گرفته شده کمک می کند. علاوه بر این پردازش عکس ها نیز بهبود داشته و سرعت عکسبرداری پیاپی 40 درصد افزایش یافته است. دوربین آیفون 5 در بخش فیلمبرداری نیز به طور قطع بهبود داشته اما اپل تنها به ذکر قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p در دوربین اصلی و کیفیت 720p در دوربین جلو بسنده کرده است.iPhone 5

 

 

Earphone - EarPods جدید اپل که همراه آیفون 5 عرضه می شود

iOS 6:

iOS 6 که به همراه آیفون 5 عرضه می شود با خود 200 قابلیت جدید به همراه دارد. رابط کاربری اکنون یک سطر اضافه داشته و در هر صفحه می توانید 20 نرم افزار قرار دهید. همچنین سرویس ناوبری جدید مخصوص اپل نیز به طور کامل در این نسخه آماده استفاده است که نقشه های سه بعدی و ناوبری صوتی Turn-by-Turn را ارائه می دهد. Siri نیز در این نسخه باهوش تر شده و بهتر به سؤالات شما پاسخ می دهد. برای مشاهده جزئیات بیشتر از iOS 6 روی این لینک کلیک کنید.

 

نتیجه گیری:

اپل در آیفون جدید به بسیاری از نواقص سری آیفون پاسخ داده؛ نمایشگر بزرگتر و زیبا تر شده، پشتیبانی از 4G LTE افزوده شده و طراحی زیبا تر و ظریف تر شده است. ظاهراً نسل ششم آیفون برای یک مبارزه تمام عیار با سوپر اسمارت فون های آینده کاملاً آماده شده و هیچ بخشی در این آیفون دیده نمی شود که در برابر رقبا نقطه ضعفی نشان دهد. شاید دوربین را تنها قسمتی بتوان دانست که پیشرفت خیره کننده ای نداشته است؛ اما با این حال کیفیت این دوربین همچنان جزو بهترین های بازار خواهد بود.

[ سه شنبه 5 آذر 1392 ] [ 15:37 ] [ مهران ]

خانواده گوشی‌های Galaxy S کمپانی سامسونگ همیشه به عنوان یکی از موفق‌ترین خانواده‌های گوشی‌های هوشمند شناخته شده بودند و دلایل این امر طراحی ساده و شکیل، صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، قدرت بالا و امکانات بسیار آن‌ها بوده است. در نگاه اول، Galaxy S III نیز با داشتن طراحی خوب و ساده و صفحه نمایش بزرگ، از این قاعده پشتیبانی می‌کند ولی آیا این گوشی می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای گوشی Galaxy S II باشد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، نقد و بررسی کامل این محصول را بخوانید.

 

مشخصات کلی :

مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - وزن : 133 گرم

 

پردازنده: Quad-core Cortex-A9, Exynos 4212 Chipset 1.4GHz

 

حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه

Micro SD

 

شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth

 

صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع Super AMOLED - اندازه 4.8 اینچ - 1280 × 720

 

دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش

 

امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه (v4.0.4 (Ice Cream Sandwich - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF

 

سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 2100 میلی آمپر ساعت

Samsung Galaxy S III I9300 - 16GB

 

نقد و بررسی Samsung Galaxy S III I9300 - 16GB

از لحاظ طراحی، Galaxy S III کمی تغییر نسبت به دو برادر کوچک‌تر خود یعنی Galaxy S و Galaxy S II داشته است. لبه‌های گوشی انحنای بیشتری گرفته‌اند و گوشی دیگر آن حالت مستطیلی را ندارد. البته سامسونگ دلیل این کار را وجود صفحه نمایش بسیار عظیم 4.8 اینچی آن دانسته است. با گرد کردن گوشه‌ها، حجم کلی گوشی بسیار کمتر شده است و هنگامی که Galaxy S III را در کنار Galaxy S II قرار می‌دهید، گویی دو گوشی هم سایز را کنار هم گذاشته‌اید و این در حالی است که صفحه نمایش Galaxy S III تقریبا 0.5 اینچ بزرگ‌تر از صفحه نمایش Galaxy S II است. به علاوه این گرد بودن لبه‌های گوشی باعث می‌شود که در دست راحت‌تر جای گیرد و کار کردن با آن راحت‌تر شود.

 

در قسمت جلویی گوشی، صفحه نمایش بسیار بزرگ 4.8 اینچی Super AMOLED با رزلوشن 720x1280 قرار دارد که کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد. رنگ‌های تولید شده بسیار زنده و طبیعی بوده، متون بسیار شارپ و دقیق نمایش داده می‌شوند و زاویه دید آن نیز عالیست. در بالای این صفحه به ترتیب از راست به چپ، دوربین دوم، سنسور مربوط به روشنایی صفحه و سنسور مجاورت و LED مربوط به پیغام‌ها وجود دارند. در پایین صفحه نمایش، همانند گوشی Galaxy S II کلید سخت افزاری Home به همراه دو کلید لمسی Menu و Back قرار دارد. در سمت چپ گوشی کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و در سمت راست آن کلید پاور قرار دارد. در بالای گوشی نیز جک هدفون 3.5 میلی‌متری و در پایین آن پورت micro USB آن تعبیه شده‌اند. در پشت گوشی لنز دوربین 8 مگاپیکسلی قرار داشته و در دو طرف آن فلاش LED و بلندگوی اصلی آن قرار دارند. در زیر قاب پشتی گوشی، شیار سیم کارت micro، شیار مموری کارت micro SD (که قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه تا ظرفیت 64 گیگابایت را دارد) و باتری بسیار قدرتمند 2100 میلی آمپری قرار دارد که طبق ادعای سامسونگ می‌تواند 10 ساعت بطور مداوم ویدئو پخش کند.

 

گلکسی اس3 از چیپ Exynos 4212، پردازنده چهار هسته‌ای قدرتمند Cortex A9 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-400MP به همراه یک گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد که این گوشی را به یکی از سریع‌ترین گوشی‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

 

Galaxy S III از سیستم عامل اندروید بستنی نونی نسخه 4.0.4 بهره می‌برد که به آخرین نسخه رابط کاربری TouchWiz مجهز شده است. سامسونگ در این گوشی قابلیت‌های بسیار جالب و جدیدی قرار داده است که آن را از رقبای خود مجزا کرده است. اولین قابلیت Smart Stay نام دارد که از دوربین دوم دستگاه برای ردیابی چشمان شما استفاده می‌کند و با توجه به اینکه شما به آن نگاه می‌کنید یا نه، صفحه نمایش را روشن یا خاموش نگه می‌دارد. این قابلیت به خصوص هنگامی که در حال خواندن مقاله و یا متنی هستید، کاربرد بسیاری دارد بطوریکه در حالت عادی صفحه گوشی بعد از مدت مشخصی (30 ثانیه، یک دقیقه، ...) خاموش می‌شود و شما مجبورید دوباره گوشی را روشن کنید ولی با این قابلیت، گوشی چون تشخیص می‌دهد که شما در حال تماشای صفحه نمایش هستید، آن را روشن نگه می‌دارد.

 

به لطف صفحه نمایش بزرگ 4.8 اینچی این گوشی، تایپ کردن با کیبورد آن به خصوص در حالت افقی، بسیار راحت است. قابلیت دوم اضافه شده نیز مربوط به برنامه مسیجینگ است. این قابلیت که Direct Call نام دارد، به شما این امکان را می‌دهد که هنگام SMS زدن، با نزدیک کردن گوشی به سمت گوش خود، با شخص مخاطب تماس بگیرید که قابلیت بسیار کاربردی است.

 

سومین و یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جدید گوشی Galaxy S III، سیستم فرمانبری صوتی پیشرفته گوشی یا S Voice است که در حقیقت نسخه اندرویدی Siri می‌باشد. این برنامه را می‌توانید با دو بار فشار دادن کلید Home گوشی اجرا کنید. همانند Siri، از برنامه S Voice نیز می‌توانید برای انجام کلیه کارهای روزمره (مانند تنظیم کردن ساعت، چک کردن وضعیت آب و هوا، جستجوی مکان و غیره) استفاده کنید.

 

برنامه پخش موسیقی نیز نسبت به نسخه‌های قبلی تغییرات بسیار داشته است. این برنامه به لیست کاملی از اکولایزرهای مختلف مجهز شده است. علاوه بر آن شما می‌توانید در صورت تمایل به صورت دستی اکولایزر ساخته و از آن استفاده کنید. به علاوه بخش Music Square اضافه شده به برنامه به شما این امکان را می‌دهد که حالت خود (خوشحال، آرام، ...) را به گوشی گفته و گوشی طبق آن آهنگ‌های مختص آن حالت را پخش می‌کند.

 

از دیگر برنامه‌هایی که تغییر بسیاری داشته است، ویدئو پلیر گوشی است. تغییر اصلی که سامسونگ در این برنامه ایجاد کرده است، لیست ویدئوهای شماست که یک پیش نمایش از تمام ویدئوهای شما نشان می‌دهد و شما می‌توانید قبل از تماشای ویدئوی مورد نظر از محتوای آن مطلع شوید. به علاوه، این ویدئو پلیر تقریبا از تمام فرمت‌های ویدئویی موجود پشتیبانی می‌کند. در حقیقت فرمتی نیست که توسط این گوشی پشتیبانی نشود. به لطف صفحه نمایش Super AMOLED عظیم و پردازنده چهار هسته‌ای قدرتمند گوشی، تماشای ویدئو بر روی Galaxy S III بسیار لذت بخش است.

 

به جز این قابلیت‌ها، سامسونگ تغییر خاص دیگری در رابط کاربری تاچ ویز نداده است و نسبت به نسخه‌های گذشته تغییر خاص دیگری نداشته است.

لازم به ذکر است که همانند دیگر گوشی‌های مبتنی بر اندروید 4.0، گلکسی اس3 نیز از زبان فارسی بطور کامل پشتیبانی می‌کند.

گلکسی اس3 یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار برای مرورگری اینترنت است. صفحات روان باز شده، حرکت دادن و زوم کردن در صفحات بدون کوچک‌ترین مشکل یا کاهش سرعتی بوده و بطور کامل از فلش پشتیبانی می‌شود.

 

 

 

برخلاف تصور خیلی از کاربران، دوربین این گوشی نسبت به مدل پیشین یعنی Galaxy S II، تغییرات بسیاری داشته است. همچنین تنظیمات بسیاری نیز به برنامه دوربین گوشی اضافه شده است. برای مثال دو حالت عکاسی HDR و Burst shot به حالت‌های عکاسی اضافه شده‌اند. حالت Burst shot به شما کمک می‌کند که تنها در چند ثانیه، 20 عکس با سرعت بسیار بالا به صورت پیاپی گرفته و سپس از میان این 20 عکس، بهترین تصویر را انتخاب کنید. این حالت زمانی به کار می‌آید که بخواهید از جسمی که به سرعت در حال حرکت است، عکس بگیرید. همچنین Galaxy S III قابلیت فیلم‌برداری Full HD 1080p با 30 فریم بر ثانیه را دارد. تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، جزئیات بسیار دقیق بوده، نویز تصاویر کم بوده و رنگ‌های تولید شده بسیار طبیعی هستند. فلاش LED این گوشی بسیار قدرتمند بوده و کمک بسیاری در کاهش نویز تصویر در فضاهای با نور کم می‌کند. فیلم‌برداری این گوشی نیز همانند عکس‌برداری آن بسیار عالیست.

 

در نهایت به راحتی می‌توان گفت که Galaxy S III بهترین گوشی اندرویدی (و حتی غیر اندرویدی) ساخته شده تا به این تاریخ است. بهترین و قوی‌ترین سخت افزار در این گوشی به کار گرفته شده است از صفحه نمایشی عظیم و با کیفیت فوق‌العاده بالا گرفته تا پردازنده قدرتمند چهار هسته ای. از لحاظ نرم افزاری هم این گوشی به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 4.0.4 به همراه رابط کاربری TouchWiz مجهز است که تغییرات بسیار زیاد و عالی نسبت به نسخه استاندارد اندروید 4.0.4 دارد. همه چیز بسیار روان بوده و کوچک‌ترین کاهش سرعتی در حین کار کردن با گوشی احساس نخواهید کرد. به علاوه، سامسونگ قابلیت‌های بسیار جالبی (مانند Smart Stay، Direct Call و S Voice) به سیستم عامل اندروید اضافه کرده است که تا به امروز بر روی هیچ گوشی اندرویدی دیگری مشاهده نکرده بودیم.

در جواب سوالی که اول نقد و بررسی مطرح کردیم:

" آیا این گوشی می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای گوشی Galaxy S II باشد؟"

پاسخ این سوال مثبت است. بله، گلکسی اس 3 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ساخته شده تا به این تاریخ است و جانشینی مناسب برای گوش محبوب Galaxy S II خواهد بود.

[ دو شنبه 4 آذر 1392 ] [ 13:26 ] [ مهران ]

  • شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
  • شبکه 3GHSDPA 900 / 2100 - C1505
  • HSDPA 850 / 1900 / 2100 - C1504
  • سیم کارت  دارد
  • تاریخ معرفی2012 دسامبر
  • وضعیت به  زودی. زمان عرضه اولیه سه ماهه اول 2013

بدنه

  • ابعاد113.5x61.8x11 میلیمتر
  • وزن115.7 گرم
  • Touch-sensitive controls

صفحه نمایش

  • نوع صفحه  نمایش لمسی خازنی TFT  با 256 هزار رنگ
  • اندازه320x480 پیکسل, 3.5 اینچ  
  • قابلیت چند لمسی دارد   
  • Timescape UI

زنگ      

  • انواع زنگ ویبریشن; MP3 زنگ
  • بلندگو دارد
  • 3.5mm jack دارد

حافظه  

  • کارت حافظهmicroSD, تا 32 گیگابایت
  • داخل دستگاه4 گیگابایت (2 گیگابایت در دسترس کاربر), دارای 512 مگابایت RAM

امکانات ارتباطی  

  • GPRSUp to 86 kbps
  • EDGEUp to 237 kbps
  • سرعتHSDPA, 7.2 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps
  • شبکه بی سیمWi-Fi 802.11 b/g/n, DLNA, Wi-Fi hotspot
  • بلوتوث دارد  v2.1, EDR
  • USBدارد  microUSB v2.0
  • دوربین سونی Xperia E
  • اصلی3.15 مگاپیکسل, 2048x1536 پیکسل
  • دیگر امکاناتثبت اطلاعات مکانی (geo-tagging)
  • فیلم برداریدارد  FWVGA
  • ثانویه ندارد

دیگر امکانات  

  • OSسیستم عامل اندروید, v4.1 (Jelly Bean)
  • ChipsetQualcomm MSM7227A Snapdragon
  • CPU1 GHz Cortex-A5
  • GPUAdreno 200
  • حسگرهاشتاب سنج, حسگر مجاورتی
  • پیغام رسانیSMS (threaded view), MMS, Email, IM, Push Email
  • مرورگر وبHTML5
  • رادیورادیو FM استریو با امکان دریافت پیامهای متنی (RDS)
  • موقعیت یاب (GPS)دارد, with A-GPS support
  • جاوادارد, via جاوا MIDP emulator
  • رنگ بندیمشكی, صورتی, سفيد
  • SNS integration
  • Active noise cancellation with dedicated mic
  • MP4/H.263/H.264/WMV player
  • MP3/eAAC+/WMA/WAV player
  • Document viewer
  • Photo viewer/editor
  • Voice memo/dial
  • Predictive text input

باطری سونی 

  • Standard battery, Li-Ion 1530 mAh
  • زمان آماده باش تا 530 ساعت    زمان صحبت تا 6 ساعت و 12 دقیقه  
  •   
[ یک شنبه 3 آذر 1392 ] [ 17:38 ] [ مهران ]

گوشی های کمپانی تایوانی HTC همیشه به کیفیت ساخت بالا معروف بوده اند و گوشی One X نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی همانند اکثر گوشی های رده بالای این کمپانی، دارای بدنه یک پارچه پلی کربناتی است که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و به کاهش وزن کلی دستگاه کمک فراوانی کرده است. با اینکه One X از صفحه نمایش غول آسای 4.7 اینچی استفاده می برد، تنها 130 گرم وزن دارد.

در جلوی این گوشی، صفحه نمایش بسیار بزرگ 4.7 اینچی Super LCD2 با رزلوشن 720x1280 و روکش ضد خش Gorilla Glass قرار دارد که کیفیت بی نظیری را ارائه می دهد. تراکم پیکسلی بسیار بالای این صفحه نمایش، جزئیات را بسیار شارپ و دقیق نشان می دهد بطوریکه حتی اگر از نزدیک به صفحه آن نگاه کنید، هیچ گونه شکستگی در متون نخواهید دید. زاویه دید صفحه One X نیز بسیار بالاست بطوریکه می توان گفت حتی از زاویه دید 180 درجه ای، هیچ گونه کاهش کیفیتی را مشاهده نخواهیم کرد. در زیر صفحه نمایش، سه کلید لمس خازنی کنترلی گوشی های اندرویدی قرار دارد.در سمت چپ گوشی پورت micro USB، در بالای آن کلید پاور به همراه جک هدفون 3.5 میلی متری و شیار میکرو سیم کارت و در سمت راست آن کلیدهای کم و زیاد صدا قرار دارند. HTC One X شیار مموری کارت ندارد ولی حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن، این کاستی را جبران کرده است.

در قلب این گوشی چیپ NVIDIA Tegra 3 قرار دارد که به کمک پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگا هرتزی و یک گیگابایت حافظه RAM، قدرت پردازشی بی نظیر گوشی را تضمین می کند.از لحاظ نرم افزاری، HTC One X به طور پیش فرض از اندروید 4.0 یا ساندویچ بستنی استفاده می کند. این سیستم عامل به خودی خود، پیشرفت های چشمگیری نسبت به نسخه های پیشین داشته است و HTC با قرار دادن جدیدترین رابط کاربری خود با نام Sense 4.0 این بهبودها را دو چندان کرده است. Sense 4.0 نسبت به نسخه های پیشین

بسیار ساده تر ولی در عین حال کاربردی تر شده است. به لطف پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگا هرتزی One X، محیط رابط کاربری بی نهایت روان است و کوچک ترین کاهش سرعتی در حین کار کردن با گوشی احساس نخواهید کرد.One X همانند گوشی های Sensation XE و Sensation XL، از سیستم صوتی Beats Audio بهره می برد ولی بر خلاف گوشی های قبلی، شما می توانید در One X در تمام برنامه ها و بازی ها از این امکان بهره ببرید. این در حالیست که Beats Audio در مدل های قبلی به موزیک پلیر استاندارد گوشی محدود بود!یکی از لوازم جانبی که می توانید برای این گوشی تهیه کنید، MediaLink نام دارد. این وسیله توسط درگاه HDMI به تلویزیون شما متصل شده و به شما این امکان را می دهد که هر آنچه که بر روی گوشی خود می بینید

، به صورت بی سیم بر روی تلویزیون نیز مشاهده کنید. در حقیقت این کار مشابه قابلیت AirPlay موجود بر روی تبلت iPad 2 است.

مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : با باتری 130 گرم
پردازنده: Quad-Core, Nvidia Tegra 3 Chipset 1.5GHz
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - NFC - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع Super IPS LCD2 - اندازه 4.7 اینچ - 720 × 1280
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه (v4.0 (Ice Cream Sandwich - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1800 میلی آمپر ساعت
نام ها ديگر : HTC Endeavor, HTC Supreme, HTC Edge

 

[ یک شنبه 19 آبان 1392 ] [ 10:31 ] [ مهران ]

 استوارت هاگز جواهرساز اهل لیورپول در انگلیس را به یاد می آورید؟

همان کسی که آیفون۴ منقش به الماس را ساخت؟ مک بوک ایر را با بدنه طلای سفید ساخت؟ آی پد دو طلایی را ساخت؟

آیفون پنجی که ملاحظه می کنید آخرین کار استوارت است که ملبس به طلا و الماس شده است.

2 157511 823 عکس هایی از گرانترین گوشی هوشمند دنیا

قیمت آن نیز ناقابل است: ۱۵٫۳ میلیون دلار!

و این گران ترین گوشی هوشمند در جهان است که تاکنون ساخته شده است.

استوارت می گوید ۹ هفته وقت صرف ساخت این گوشی دست ساز کرده است.

1 157512 982 عکس هایی از گرانترین گوشی هوشمند دنیا

بدنه بیرون آیفون از طلای ۲۴ عیار ساخته شده و دگمه home با ۲۶ قیراط الماس سیاه ،مزین شده است.

لوگوی اپل و گوشه آن نیز به الماس سفید رنگ ملبس شده است. بیش از ۶۰۰ سنگ قیمتی و گرانبها در مزین کردن این گوشی هوشمند بکار رفته است.

ظاهرا تاجر چینی و مالک الماس سیاه، این گوشی را سفارش داده است.

1 157513 659 عکس هایی از گرانترین گوشی هوشمند دنیا
[ پنج شنبه 21 شهريور 1392 ] [ 13:45 ] [ مهران ]
 
Xperia P یکی از جدیدترین گوشی‌های رده بالای کمپانی سونی است و می‌توان آن را برادر کوچک‌تر گوشی Xperia S نامید. Xperia P اولین گوشی کمپانی سونی است که از تکنولوژی جادوی سفید یا White Magic استفاده می‌کند که روشنایی صفحه نمایش را به طرز چشمگیری افزایش داده و کار کردن با گوشی را در محیط‌های پر نور آسان‌تر می‌کند. خواننده نقد و بررسی این گوشی باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 120 گرم
پردازنده: Dual-Core Cortex-A9, NovaThor U8500 Chipset 1GHz
حافظه: حافظه داخلی حافظه کلی 16384 مگابایت و حافظه در دسترس کاربر 13312 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - NFC - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع LED-Backlit LCD - اندازه 4 اینچ - 540 × 960
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v2.3 (Gingerbread), Planned Upgrade to v4.0 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1305 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 470 ساعت - زمان مکالمه 6 ساعت

 

نام ها ديگر :
Sony LT22i Nypon

شکلک های محدثه

 


ÇÏÇãå ãØáÈ
[ پنج شنبه 21 شهريور 1392 ] [ 13:32 ] [ مهران ]
Sony Xperia U سونی
 
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 110 گرم
پردازنده: Dual-Core Cortex-A9, STE U8500 Chipset 1GHz
حافظه: حافظه داخلی 8192 مگابایت و حافظه‌ی در دسترس کاربر 4096 مگابایت - حافظه رم 512 مگابایت
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع LED-Backlit LCD - اندازه 3.5 اینچ - 480 × 854
دوربین: 5.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v2.3 (Gingerbread), Planned Upgrade to v4.0 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1320 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 260 ساعت - زمان مکالمه 6:36 ساعتطراحی و ساخت
بدون شک طراحی و ظاهر گوشی Sony Xperia U یکی از نقاط قوت آن است زیرا بدنه زاویه دار آن اگر چه از جنس پلاستیک ساخته شده است، اما زیبا و در عین حال بسیار مقاوم است. یکی از قسمت‌هایی که بیش از همه جلب نظر می‌کند پوشش قابل تعویض قسمت انتهای گوشی است. رنگ‌های متنوع این پوشش امکان انتخاب رنگ دلخواه را متناسب با علاقه شخصی به کاربر می‌دهد و نور پس زمینه نوار شفاف قرار گرفته در بالای این قسمت، متناسب با رنگ این پوشش تغییر می‌کند. این طراحی بسیار زیبا و در عین حال جوان پسند است.

در قسمت پایین صفحه نمایش 3.5 اینچی این گوشی سه دکمه لمسی قرار دارند که می‌توان از آن‌ها برای دستیابی به قسمت‌های مختلف رابط کاربری استفاده کرد. این دکمه‌ها توسط سه نقطه مشخص می‌شوند و آیکون آن‌ها بر روی نوار شفاف پایین دکمه‌ها قابل مشاهده است. نور پس زمینه این نوار شفاف متناسب با تم انتخاب شده برای گوشی تغییر می‌کند و خصوصا در شب جلوه زیبایی به آن می‌دهد. دوربین دوم VGA به همراه سنسور مجاورت در بالای صفحه نمایش جای گرفته‌اند. در لبه سمت چپ پورت micro USB و محل قرار گیری سیم کارت قرار دارند که برای قرار دادن سیم کارت باید قاب پشت گوشی را برداشت. در لبه سمت راست این دستگاه نیز دکمه کم و زیاد کردن صدا به همراه دکمه پاور/قفل و کلید شاتر دوربین تعبیه شده‌اند و به دلیل طراحی مناسب این دکمه‌ها، فشردن آن‌ها به آسانی امکان پذیر است. در لبه بالایی گوشی نیز جک هدفون 3.5 میلی متری و دومین میکروفون آن (برای کاهش نویز) تعبیه شده‌اند و میکروفون اصلی این دستگاه نیز در لبه پایینی قرار دارد. دوربین 5 مگاپیکسلی، فلاش LED و بلندگوی این گوشی نیز در پشت آن قرار دارند.

صفحه نمایش
صفحه نمایش 3.5 اینچی Sony Xperia U از نوع LCD است و قادر است تصاویر را با دقت 480x854 پیکسل نمایش دهد. در این صفحه نمایش از موتور پردازش تصویری Bravia Engine استفاده شده است و برای محافظت بیشتر یک پوشش محافظتی ضد خش نیز بر روی آن قرار گرفته است. اگرچه اندازه این صفحه نمایش چندان بزرگ نیست اما به طور کلی کیفیت تصاویر بر روی آن مناسب بوده و کنتراست، میزان روشنایی، غلظت رنگ‌ها و زوایای دید آن خوب هستند و به دلیل تراکم پیکسلی بالا (280 پیکسل در هر اینچ) حتی کوچک‌ترین جزئیات نیز کاملا واضح و مشخص به نظر می‌رسند.
[ پنج شنبه 21 شهريور 1392 ] [ 13:1 ] [ مهران ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
ÏÑÈÇÑå æÈáǐ

سلام.امیدوارم ازاین وبلاگ خوشتون بیادمن این وبلاگوواسه این درست کردم تاشما بیایدوگوشی موردنظرتونو پیداکنید.
ÂÑÔíæ ãØÇáÈ
خرداد 1393
ارديبهشت 1393 بهمن 1392 آذر 1392 آبان 1392 شهريور 1392
Çã˜ÇäÇÊ æÈ

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 1131
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1