معرفی موبایل ها
مرجع گوشی موبایل 
ÞÇáÈ æÈáǐ
äæíÓäϐÇä
áíä˜ ÏæÓÊÇä

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی موبایل ها و آدرس goushi.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





daryaft

پس از معرفی گوشی Xperia S توسط کمپانی معتبر سونی در ابتدای سال 2012 و توفیق بسیاری که این گوشی محبوب کسب نمود، این بار این کمپانی ژاپنی، یک برادر برای مدل پیشین معرفی نموده است که به علت مشخصات تقریبا یکسان آن‌ها می‌توانیم آن‌ها را برادران دوقلوی یکدیگر بنامیم. سونی قبلا در مورد مدل Arc و پس از آن Arc S نیز چنین سیاستی را در پیش گرفته بود. مدل جدید سونی Xperia SL نام دارد. تنها تفاوت این گوشی با Xperia S در پردازنده آن است که به اندازه 200MHz قوی‌تر شده و با فرکانس 1.7GHz به بازار عرضه گردیده است. برای آشنایی بیشتر با این محصول، خواننده نقد و بررسی آن باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 144 گرم
پردازنده: Qualcomm MSM8260 Snapdragon Chipset, Dual-Core CPU 1.7GHz
حافظه: حافظه داخلی 32768 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - NFC - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع LED-Backlit LCD - اندازه 4.3 اینچ - 720 × 1280
دوربین: 12.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه 4.0.4 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1750 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 420 ساعت - زمان مکالمه 8 ساعت
:: نقد و بررسی Sony Xperia SL
از لحاظ طراحی، گوشی لبه‌های نسبتا تیزی دارد. Xperia SL جزو گوشی‌های بسیار سبک محسوب نمی‌شود ولی وزن 144 گرمی آن، وزن بسیار مناسبی است. پشت گوشی یک حالت انحنا دارد که در کف دست فرو رفته و در دست گرفتن آن را بسیار لذت بخش می‌کند و همچنین بدنه پلاستیکی مات آن اثر انگشت را اصلا نشان نمی‌دهد به همین دلیل، گوشی همیشه ظاهر تمیز خود را حفظ می‌کند.

Xperia SL از همان طراحی کشیده استفاده شده در گوشی Arc بهره می‌برد که به کاربران کمک می‌کند حتی با وجود صفحه نمایش بزرگ 4.3 اینچی آن، به راحتی و با یک دست با گوشی کار کنند. در زیر صفحه نمایش سه نقطه وجود دارند که در حقیقت همان سه کلید لمسی خازنی کنترلی می‌باشند و آیکون هر کدام در زیر آن بر روی نوار اکرلیکی نشان داده شده است. شاید یکی از تنها مشکلات گوشی Xperia SL همین کلیدهای خازنی باشند که خیلی خوب تعبیه نشده بوده و لمس کردن آن‌ها خیلی بازخورد خوبی ندارد.

شکی در آن نیست که نوار اکرلیکی موجود در پایین گوشی بسیار زیبا بوده و یک ظاهر شیک و خاصی به گوشی داده است. البته لازم است بدانید که این نوار تنها جنبه تزئینی نداشته و آنتن اصلی گوشی در آن قرار دارد و طبق ادعای Sony وجود آنتن گوشی در این نوار اکرلیکی، باعث افزایش کیفیت آنتن دهی گوشی خواهد شد. در کل، از نظر طراحی کوچک‌ترین تفاوتی بین این دو مدل مشاهده نکردیم.

Xperia SL دارای صفحه نمایشی بی‌نظیر 4.3 اینچی با رزلوشن 1280x720 و موتور Moblie Bravia است. رنگ‌های تولید شده بی نهایت زنده و طبیعی هستند و زاویه دید به حدی بالاست که تا 170 درجه تغییر زاویه، هیچ‌گونه تغییری در کیفیت تصویر مشاهده نخواهید کرد. موتور Mobile Bravia که تنها هنگام تماشای فایل‌های ویدئویی فعال می‌شود، کیفیت رنگ و کنتراست تصویر را بهبود می‌بخشد. روشنایی صفحه نمایش بسیار زیاد و خوب بوده و ما هیچ‌گونه مشکلی در کار کردن با گوشی در محیط‌های خارجی و زیر نور آفتاب نداشتم بجز حالتی که نور خورشید مستقیما بر روی صفحه نمایش بود.

حتی با وجود اینکه بر روی گوشی‌های دیگری نیز صفحه‌های نمایش HD دیده بودیم، Xperia SL به دلیل داشتن صفحه نمایشی کوچک‌تر از آن‌ها، تراکم پیکسلی بسیار بیشتری را ارائه می‌کند. برای مثال گوشی‌های Samsung Galaxy Nexus و HTC One X به ترتیب دارای صفحات نمایش 4.65 و 4.7 اینچی هستند. به همین دلیل تراکم پیکسلی تولید شده توسط آن‌ها، کمتر از گوشی Xperia SL است. در مجموع، Xperia SL یکی از بهترین، شارپ ترین و با کیفیت‌ترین صفحات نمایش موجود بر روی گوشی‌های موبایل را دارد.بر خلاف بسیاری از گوشی‌های دیگر، پورت‌های موجود بر روی Xperia SL توسط درپوش پوشیده شده است، به همین دلیل بدنه گوشی فوق‌العاده زیبا و یک دست
 
[ پنج شنبه 21 شهريور 1392 ] [ 12:50 ] [ مهران ]
الاخره پس از ماه‌ها حدس و گمان و شایعه، سامسونگ در واپسین روزهای سال 1391 از پرچم‌دار جدید گوشی‌های اندرویدی خود یعنی Galaxy S4 پرده برداری کرد. Galaxy S4 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ساخته شده تا به این تاریخ محسوب می‌شود و از مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در آن نسبت به Galaxy S3 می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت‌تر، پردازنده قوی‌تر و دوربین بهتر اشاره کرد. حال پس از عرضه این گوشی به بازار، قصد داریم به نقد و بررسی آن بپردازیم. البته این گوشی در دو مدل با پردازنده هشت هسته ای و با پردازنده چهار هسته ای تولید شده است. پس از ورود آیفون 5 به بازار، اکثر کمپانی‌های رقیب شروع به انتقاد از اپل نمودند که چرا این آیفون نسبت به نسل‌های قبلی خود نو آوری و یا پیشرفتی نداشته است و در مجموع، متحول نشده است. حال می‌خواهیم بررسی کنیم که آیا سامسونگ در پرچمدار جدید خود تحولی ایجاد نموده یا اینکه کمپانی کره ای نیز همانند اپل در جا زده است. پس با ما همراه باشید تا در نقد و بررسی پدیده جدید سامسونگ، آنرا بررسی نماییم.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 130 گرم
پردازنده: Qualcomm Snapdragon 600 Chipset - Quad-Core Krait 300 CPU 1.9GHz
حافظه: حافظه داخلی 65536 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت - حافظه رام - مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - 4G - GPRS - WLAN - GPS - NFC - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع Super AMOLED - اندازه 4.99 اینچ - 1920 × 1080
دوربین: 13.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v4.2.2 JellyBean - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: هندزفری - قطب نما - باتری 2600 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 350 ساعت - زمان مکالمه 17 ساعت
 
نقاط قوت وضعف
سخت افزار قدرتمند با عملکرد بی نقص
صفحه نمایش 4.99 اینچی از نوع Super AMOLED و با رزولوشن Full HD
قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
امکانات متنوع اتصال به اینترنت مانند 4G، 3G، Wi-Fi، Edge و GPRS
دارای فناوری‌های NFC و DLNA
دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه دوربین مکالمات تصویری
سیستم عامل اندروید 4.2
دارای حسگر های متنوع با امکانات فراوان
امکانات نرم افزاری بسیار متنوع و کاربردی
باتری 2600 میلی آمپر ساعتی
50 گیگابایت حافظه مجازی DropBox

مقاومت نه چندان بالای بدنه نسبت به دیگر گوشی های هم رده
 
[ چهار شنبه 20 شهريور 1392 ] [ 10:9 ] [ مهران ]
همان‌طور که پیش بینی می‌شد، سونی بالاخره پرچمداران جدید خود برای سال 2013 را در نمایشگاه CES معرفی نمود. این گوشی‌ها که هر دو از خانواده Xperia می‌باشند، با تفاوتی اندک نسبت به یک دیگر با نام‌های Xperia Z وXperia ZL تولید گشته‌اند.
Xperia Z یکی از این دو گوشی است که می‌توان آن‌را رقیب آخرین گوشی معرفی شده توسط HTC یعنی Butterfly دانست. صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش 5 اینچی از نوع LED-backlit می‌باشد که رزولوشن 1080×1920 پیکسل را داراست و مجهز به نسل دوم تکنولوژی Mobile Bravia نیز شده است. اما سخت افزار این گوشی کاملا مشابه Butterfly است. یعنی یک چیپ Snapdragon S4 به همراه پردازنده چهار هسته ای از نوع Krait با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 320 که به همراه 2 گیگابایت حافظه رم، قدرت پردازشی فوق‌العاده ای را به وجود می‌آورند. دوربین موجود بر روی این گوشی یک دوربین 13 مگا پیکسلی با سنسور Exmor RS می‌باشد که قابلیت عکاسی HDR و Panorama و همچنین فیلم برداری FullHD را داراست. اما سیستم عامل استفاده شده بر روی Xperia Z، نسخه 4.1 از سیستم عامل محبوب اندروید می‌باشد که طبق گفته سونی، در آینده به نسخه 4.2 نیز به روز رسانی خواهد شد. باتری موجود بر روی این گوشی یک باتری 2330 میلی آمپر ساعتی است که امکان تعویض آن توسط کاربر وجود ندارد. اما بزرگ‌ترین قابلیت این گوشی، قابلیت مقاومت آن در برابر نفوذ آب می‌باشد. Xperia Z دارای گواهی نامه IP57 است که تضمین می‌نماید این گوشی تا 30 دقیقه در عمق 1 متری آب در مقابل نفوذ آب مقاومت می‌نماید. خواننده نقد و بررسی پرچمدار جدید سونی باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 146 گرم
پردازنده: Qualcomm Snapdragon S4 Pro Chipset , Quad-Core Krait CPU 1.5GHz
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - 4G - GPRS - WLAN - GPS - NFC - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی لمسی خازنی از نوع TFT - اندازه 5 اینچ - 1080 × 1920
دوربین: 13.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v4.1.2 Jelly Bean - Upgradable to v4.2 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 2330 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 550 ساعت - زمان مکالمه 11 ساعت
طراحی و ساخت
اکسپریا زد از یک بدنه شیشه ای بهره می‌برد. یک بدنه شیشه ای کاملا مقاوم و البته بسیار خوش ساخت که هنگام در دست گرفتن آن، کیفیت خوب آن را احساس می‌کنید. به نظر می‌رسد سونی در مورد بدنه این گوشی ریسک نموده و به جای استفاده از یک قاب پشتی پلاستیکی، قاب پشتی گوشی را نیز شیشه ای تولید نموده است. اما این ریسک کاملا مثبت نموده و گوشی جدید سونی را به یک گوشی زیبا، مقاوم و البته شکیل تبدیل نموده است. اما زیبایی گوشی با قطر بسیار کم آن ، دو چندان می‌شود. قطر این گوشی تنها 7.9 میلی متر است که بسیار عالیست. اما ابعاد گوشی 71×139 میلی متر است که 146 گرم نیز وزن دارد. در کل از نظر ابعاد و وزن، می‌توان آن‌را یک گوشی کاملا متوازن دانست که در دست احساس بسیار خوبی را به کاربر القا می‌نماید. البته ناگفته نماند که بزرگی گوشی باعث می‌شود تا به راحتی نتوان با یک دست با آن کار کرد. اما برسیم به نحوه قرار گیری شکاف‌ها و کلید های کنترلی گوشی. دور تا دور گوشی را که نگاه کنید، در سمت راست و بر روی لبه راستی گوشی با کلید کنترل صدا و پاور مواجه می‌شوید که در کنار آن‌ها شکاف قرار گیری سیم کارت و بلندگو قرار دارند. کلید پاور این گوشی که کاملا فلزی است، به طور نا هماهنگی از بدنه بیرون زده، طوری که به نظر کمی عجیب و نا متناسب می‌رسد. در سمت چپ نیز، شکاف microSD قرار دارد که البته توسط روکشی مقاوم پوشانده شده است. همچنین درگاه microUSB و کانکتور داک نیز در همین سمت تعبیه شده‌اند. در بالای گوشی نیز جک 3.5 میلی متری هدفون قرار داده شده است که مانند بقیه شکاف‌های گوشی پوشیده شده است. نهایتا در قسمت پشتی گوشی نیز دوربین، فلاش LED و میکروفون دوم قرار گرفته‌اند که همراه با یک لوگوی Sony، قاب پشتی گوشی را نیز زیبا کرده‌اند. دور تا دور گوشی هیچ شکافی را نمی‌بینید که توسط محافظ پوشانده نشده باشد. اما نکته مهم طراحی این گوشی، وجود گواهینامه IP57 برای این گوشی می‌باشد. گواهی نامه IP57 این گوشی این نکته را تداعی می‌کند که این گوشی در مقابل غبار کاملا مقاوم است و در مورد آب نیز تا 30 دقیقه در عمق یک متری، مقاومت آن تضمین شده است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر می‌شود از خروجی‌های گوشی آب به داخل آن نفوذ نکند؟ در جواب باید بگوییم که بله، درپوش‌های پلاستیکی و کاملا چفت شده خروجی‌ها باعث می‌شوند که آب به هیچ وجه از این راه به داخل گوشی نفوذ ننماید. البته در عین استحکام، خارج کردن درپوش‌ها نیز بسیار آسان است. سیم کارت و کارت حافظه هم که در زیر درپوش جایشان کاملا امن است. به نظر می‌رسد فقط سونی قصد دارد در زمینه ساخت گوشی‌های مقاوم فعالیت نماید و حتی پرچمداران خود را نیز از این مزیت برخوردار سازد. در نهایت باید بگوییم که با دیدن ظاهر این گوشی، کیفیت ساخت آن و البته در عین مقاومت، زیبایی و ظرافت آن، مجذوب طراحی آن گشتیم که می‌توان در قسمت طراحی و ساخت Xperia Z را کاملا موفق دانست.

 

 

[ سه شنبه 19 شهريور 1392 ] [ 11:0 ] [ مهران ]
 
اوایل سال 2013، کمپانی هواوی یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند خود را به بازار عرضه نمود. این گوشی که اسند جی 510 نام دارد، تقریبا مشابه مدل G600 است و دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی از نوع IPS LCD می‌باشد. یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز به همراه 512 مگابایت حافظه رم نیز سخت افزار این گوشی را تشکیل می‌دهند. همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز بر روی Ascend G510 وجود دارد. دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی این گوشی، وظیفه ثبت لحظات کاربر را بر عهده دارد که یک دوربین جهت مکالمات تصویری نیز در قسمت جلویی گوشی مکمل آن می‌باشد. نسخه 4.1 از سیستم عامل اندروید، سیستم عامل منتخب هواوی برای گوشی جدیدش می‌باشد که عملکرد مناسب آن‌را تضمین می‌نماید. نام دیگر این گوشی، U8951 است که با این نام نیز شناخته می‌گردد. خواننده نقد و بررسی این گوشی جذاب و مقرون به صرفه باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 150 گرم
پردازنده: Qualcomm MSM8225 Snapdragon Chipset , Dual-Core CPU 1.2GHz
حافظه: حافظه داخلی 4096 مگابایت - حافظه رم 512 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع IPS LCD - اندازه 4.5 اینچ - 854 × 480
دوربین: 5.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v4.1 JellyBean - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - باتری 1700 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 340 ساعت - زمان مکالمه 6 ساعت
[ سه شنبه 19 شهريور 1392 ] [ 10:52 ] [ مهران ]
یکی دیگر از گوشی‌های خانواده Xperia از کمپانی سونی، مدل Xperia J نام دارد. این گوشی، یک گوشی رده متوسط هوشمند با یک صفحه نمایش ضد خش4 اینچی لمسی خازنی از نوع TFT با دقت FWVGA مجهز به روکش ضد خش Gorilla Glass است. همچنین وزن این گوشی 130 گرم و ضخامت آن 9.2 میلی‌متر می‌باشد. چیپ این گوشی، Qualcomm Snapdragon بوده که پردازنده تک هسته ای 1 گیگاهرتزی Cortex A5 و پردازشگر گرافیکی Adreno 200 را پشتیبانی می‌کند. به علاوه این گوشی دارای 512 مگابایت حافظه RAM و 4 گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان حافظه داخلی را از طریق درگاه کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت دیگر افزایش داد. در پشت Xperia J یک دوربین 5 مگاپیکسلی و فلاش LED با قابلیت فیلم‌برداری VGA قرار دارد. سیستم عامل این گوشی نسخه 4 اندروید می‌باشد که یک سیستم عامل کاملا ایده آل محسوب می‌گردد. باتری این گوشی نیز دارای ظرفیت 1750 میلی آمپر است. خواننده نقد و بررسی این گوشی باشید تا اطلاعات بیشتری را در مورد آن کسب نمایید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 130 گرم
پردازنده: Qualcomm MSM7227A Snapdragon Chipset, Single-Core Cortex-A5 1.0GHz
حافظه: حافظه داخلی 4096 مگابایت و حافظه‌ی در دسترس کاربر 2048 مگابایت - حافظه رم 512 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع TFT - اندازه 4.0 اینچ - 854 × 480
دوربین: 5.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه 4.0.4 (Ice Cream Sandwich) - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1750 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 600 ساعت - زمان مکالمه 7 ساعت
:: نقد و بررسی Sony Xperia J

طراحی و ساخت
Xperia J از نمای جلویی یک گوشی با طراحی ساده محسوب می‌گردد. همانند بسیاری از گوشی‌های ساخت سونی، برای ساخت این گوشی نیز بیشتر از پلاستیک استفاده شده است. حالت انحنا دار قاب پشتی گوشی اما شکل این گوشی را از گوشی‌های دیگر سونی متمایز می‌نماید. جنس قاب پشتی گوشی به گونه ایست که اثر انگشت را جذب نمی‌نماید و کاربر می‌تواند به راحتی و با یک دست با گوشی کار کند. ابعاد این گوشی 61×124 میلی متر است و 124 گرم نیز وزن دارد. این ابعاد برای یک گوشی با صفحه نمایش 4 اینچی مناسب است. بر روی بدنه این گوشی، دو چراغ هشدار تعبیه شده است. یکی که در کنار اسپیکر گوشی قرار دارد، چراغ هشدار شارژ است که مادامی که گوشی در حال شارژ شدن است این چراغ روشن است. اما چراغ دیگر در قسمت پایینی گوشی تعبیه گردیده که به علت طراحی خوب آن، در مواقع خاموش بودن، دیده نمی‌شود. این چراغ، بر حسب هشدار های متفاوت، رنگ‌های متفاوتی را نمایش می‌دهد. بستگی به اینکه هشدار برای یک تماس از دست رفته است، یا برای یک پیام ورودی و یا کم شدن شارژ گوشی، رنگ‌های مختلفی تولید می‌گردند که بسیار کاربردی و جذاب هستند. در لبه راست گوشی، کلید کنترل صدا و کلید پاور قرار دارند. در لبه سمت چپ نیز، درگاه micro USB تعبیه گردیده است. جک 3.5 میلی متری هدفون نیز در قسمت بالایی گوشی جای داده شده است. نهایتا بر روی قاب پشتی گوشی نیز دوربین به همراه فلاش LED و بلندگو به چشم می‌خورند که به زیبایی گوشی افزوده‌اند. ضمنا، این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و صورتی تولید گردیده است.

صفحه نمایش
صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی یک صفحه نمایش4اینچی لمسی خازنی از نوع TFT می‌باشد که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را نیز داراست. در مورد عملکرد این صفحه نمایش باید بگوییم که بسیار خوب ارزیابی می‌گردد. این صفحه نمایش تصاویر را با رزولوشن 854×480 پیکسل نمایش می‌دهد و تراکم پیکسلی بسیار خوب 245ppi را تولید می‌نماید. به لطف بهره گیری سونی از موتور های Bravia در صفحه نمایش گوشی‌های ساخت این کمپانی، تصاویر تولید شده بسیار واضح و چشم نواز هستند. همچنین جنس آن Gorilla Glass است که ضد خش می‌باشد. در ضمن، این صفحه نمایش قابلیت دریافت دو لمس همزمان را نیز داراست که شاید در حین انجام بازی با این گوشی، اینکه فقط دو لمس همزمان درک می‌گردند مقداری کاربر را برنجاند. عملکرد این صفحه نمایش در زوایای مختلف و همچنین در زیر نور مستقیم آفتاب نیز کاهش چشم گیری ندارد و کاملا رضایت بخش است. یکی دیگر از موارد لازم به ذکر، فقدان سنسور تنظیم خودکار نور صفحه نمایش است که کاربر را مجبور به تنظیم دستی نوران مینماید.
[ سه شنبه 19 شهريور 1392 ] [ 10:46 ] [ مهران ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
ÏÑÈÇÑå æÈáǐ

سلام.امیدوارم ازاین وبلاگ خوشتون بیادمن این وبلاگوواسه این درست کردم تاشما بیایدوگوشی موردنظرتونو پیداکنید.
ÂÑÔíæ ãØÇáÈ
خرداد 1393
ارديبهشت 1393 بهمن 1392 آذر 1392 آبان 1392 شهريور 1392
Çã˜ÇäÇÊ æÈ

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 1150
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1