معرفی موبایل ها

معرفی موبایل ها
مرجع گوشی موبایل 
ÞÇáÈ æÈáǐ
äæíÓäϐÇä
áíä˜ ÏæÓÊÇä

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی موبایل ها و آدرس goushi.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





daryaft

سلام .به این وبلاگ خوش اومدید.

امیدوارم گوشی موردنظرتون رواینجاپیداکنیداگرهم پیدانکردیدکامنت بذاریدمن براتون میذارمش یاخواستیدمیل میکنم براتون.به

صفحات بعدهم سربزنیدپشیمون نمیشید.

 

www.goushi.loxblog.com

شکلک های محدثه

 



نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت17:17---13 آذر 1393
مهران وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ مهران را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


علی
ساعت14:22---25 ارديبهشت 1393
سلام من علی هستم وب لاگ عالی داری ممنون.

علی فرزادی پور
ساعت14:06---25 ارديبهشت 1393
سلام حتما بخون چون من دوستتم مرسی از اینکه این وبلاگ رو درست کردی عالی بود من خیلی خوب بود من واقعا با چیز های زیادی آشنا شدم. مرسی

زهرا
ساعت22:54---18 شهريور 1392
سلام اینو بخون:




البته من ننوشتما یکی برام فرستاده




ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس




http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..




ضمنا مطالب وبت عالي بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 شهريور 1398 ] [ 22:20 ] [ مهران ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
ÏÑÈÇÑå æÈáǐ

سلام.امیدوارم ازاین وبلاگ خوشتون بیادمن این وبلاگوواسه این درست کردم تاشما بیایدوگوشی موردنظرتونو پیداکنید.
ÂÑÔíæ ãØÇáÈ
خرداد 1393
ارديبهشت 1393 بهمن 1392 آذر 1392 آبان 1392 شهريور 1392
Çã˜ÇäÇÊ æÈ

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 1146
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1